poniedziałek, 22 maja 2017

WARSZTATY KULINARNE z GRZEGORZEM ŁAPANOWSKIM

Sobota 20.05.2017 r. piękna pogoda, słońce ☼ mocno grzeje, a ja 👩 w Warszawie szaleję.
Pierwsze na WARSZTATY KULINARNE pojechałam i tam dzięki Miej więcej oleju w głowie z  GRZEGORZEM ŁAPANOWSKIM – znanym kucharzem, jurorem popularnego programu telewizyjnego w Food Lab Studiogotowała 🍴. 

Nie dość, że o najnowszych trendach w kuchni, sztuczkach kulinarnych na bazie oleju rzepakowego się dowiedziałam to swoich znajomych ❤ spotkałam. 
Pasja Smaku          Kulinarne Przygody Gatity        Kulinarne Fantazje Marioli
Kulinarne pyszności Molki
Jak zwykle atmosfera była znakomita, a uczta wyśmienita. Było szybko, smacznie, kolorowo, energetycznie, kreatywnie, krótko mówiąc wyjątkowo. Na takie warsztaty, to ja mogę kilometry pokonywać, by nowe doświadczenia kulinarne zdobywać.


 

Produkcja oleju z pierwszego tłoczenia - niesamowity smak :)


 
Na przywitanie, smaczne, kolorowe sałatki były podawane, oczywiście na różny sposób z olejem rzepakowym serwowane.


 To tylko niektóre dania z przygotowanych, szybko ze smakiem zjadanych.








 Pobyt w słonecznej Warszawie do udanych zapisuję i w swoim życiorysie jako jeden z lepszych odnotowuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i spostrzeżeń dodawania :)