poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Francuskie roladki z pasztetem i camembert

Ciasto francuskie pasztetem pomidorowym posmarowałam, ser camembert, kapary, czerwoną świeżą paprykę dodałam, w roladę zawinęłam, na krążki pocięłam, w odstępach w okrągłej formie poukładała 
i w piekarniku wypiekałam. 
Roladki fajnie wyglądały i  z łatwością się oddzielały.
 Pasztet fajnie z serem się skomponował i po połączeniu z ciastem dobrze smakowała.


Składniki:


  • 250 g Wielkopolski pasztet z drobiu z pomidorami PROFi,
  • 1 opakowanie gotowego ciasta francuskiego (375 g),
  • 120 g sera camembert z ziołami,
  • pieprz zielony świeżo mielony,
  • 1 łyżka kapary,
  • ¼ świeżej papryki czerwonej,
  • ½ łyżeczki mieszanki przypraw suszonych pomidorów z chili.


Przygotowanie:
Ser camembert kroimy na plastry, a paprykę na cienkie paski.
Ciasto rozwijamy i na całej powierzchni rozsmarowujemy pasztet.
Na samym początku ciasta, po długości układamy ser, na nim kapary, dodajemy paprykę i całość doprawiamy pieprzem zielonym.
Ciasto zaczynając od str. sera delikatnie zwijamy i za pomocą ostrego noża kroimy na ok. 16 -18  roladek.
Roladki układamy na okrągłej formie o średnicy ok. 30 cm wyłożonej papierem do pieczenia, zachowując znaczne odstępy.
Może to być forma na tarte lub tortownica.

Tak przygotowane roladki posypujemy przyprawą z suszonych pomidorów i chili.
Wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200°C i pieczemy ok. 30 min.

Roladki pozostawiamy na kilka minut do przestygnięcia.

Smakują zarówno na ciepło jak i zimno.
Wakacje z Profi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i spostrzeżeń dodawania :)